نقش و جایگاه آژانس‌های ادبی در کشور ما شناخته شده نیست
تولید کتاب‌های تعاملی در قالب اپلیکیشن
به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه، به نقل از خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ حمیدرضا شاه‌آبادی، مدیر انتشارات مدرسه، معتقد است نقش آژانس‌های ادبی و جایگاه‌شان در کشور ما شناخته شده نیست و در بهترین شرایط، ناشران فکر می‌کنند آژانس‌های ادبی پلی هستند برای ارتباط با ناشران خارجی درحالی‌که این فقط یکی از کارهای آژانس‌های ادبی است.
به نظر شما چه ویژگی سبب شد که بتوانید در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب امسال، به عنوان ناشر برگزیده غیرخصوصی کودک و نوجوان معرفی شوید؟
فکر می‌کنم ویژگی شاخصی که سبب انتخاب ما شد، فضای خوبی بود که بین همکاران ما در انتشارات مدرسه وجود داشت، فضایی که همه می‌توانستند ایده دهند و ایده‌هایشان را به اجرا بگذارند. همچنین نویسندگان زیادی پیش ما می‌آمدند و صحبت می‌کردند و طرح و پیشنهاد ارائه می‌کردند. این ایده‌ها در گفت‌وگوهایی که با هم داشتیم پرورانده می‌شد و سبب شد سال خوبی را پشت سر بگذاریم و ایده‌های تازه‌ای را عملی کنیم. بزرگترین هدف ما این بود که نوآوری داشته باشیم، حرف تازه‌ای بزنیم و فضاهای جدیدی را تجربه کنیم و توانستیم ارائه خوبی داشته باشیم.
متن کامل گفت و گو را در لینک زیر بخوانید:

http://www.ibna.ir/fa/doc/longint/260467